هتل ملیا دبی

هتل ملیا دبی

هتل 5 ستاره ملیا در مرکز دبی آماده پذیرایی از مهمانان تور دبی می باشد. یکی از وجه تمایز این هتل از دیگر هتل ها نزدیکی آن به مراکز خرید معروف دبی می باشد. هتل ملیا دارای دو رستوران مجزا است که هر کدام با منو های مختلف غذا های عربی و بین المللی آماده پذیرایی از شما مسافران تور دبی می باشد. هتل ملیا دارا 164 اتاق و سوئیت لوکس می باشد که امکانات اتاق ها شامل مینی بار, چای و قهوه ساز, تلویزیون, تلفن, یخچال, روم سرویس و ... می باشد. با انتخاب تور دبی برای سفر امکان اقامت در این هتل 5 تاره لوکس برای شما گردشگران تور دبی فراهم می شود.

امکانات هتل ملیا دبی:

سونا، باشگاه، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، زمین بازی، کتابخانه، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه و رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری تور دبی، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، سوییت ماه عسل، آسانسور، روزنامه، اتاق وی آی پی، پارکینگ عمومی رایگان، وای فای رایگان. 

هتل ملیا دبی

 اتاق هتل ملیا دبی

رستوران هتل ملیا دبی

لابی هتل ملیا دبی

هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی در یک موقعیت بسیار عالی در خیابان شیخ زاید آماده پذیرایی از شما مهمانان تور دبی می باشد. هتل دارای 471 اتاق لوکس و با دیزاینی مدرن می باشد. هتل ناسیما تنها 5 دقیقه با ساحل جمیرا و مرکز خرید دبی مال فاصله دارد که یکی از دلایل مهم انتخاب این هتل توسط مهمانان تور دبی می باشد. هتل تنها 15 دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و برای رفت و آمد راحت شما مسافران تور دبی هتل سرویس های مجهزی را تدارک دیده است.

امکانات هتل ناسیما رویال دبی:

استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, ماساژ, اسپا, حمام آفتاب, مرکز تناسب اندام, مرکز سلامت, 4 رستوران, کافی شاپ, سالن کنفرانس, سالن همایش, پارکینگ, اینترنت, خدمات گردشگری تور دبی, خدمات 24 ساعته, خدمات بیدار باش, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, روزنامه, اتاق سیگاری ها, اتاق چمدان, سالن نگهداری از کودکان, شاتل, ترانسفر, لاندری, خشکشویی, اتو شویی, واکس, کپی, فکس, مرکز بیزینس, آسانسور و... .

هتل ناسیما رویال دبی

اتاق هتل ناسیما رویال دبی

رستوران هتل ناسیما رویال دبی

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش از هتل آپارتمان های ۳ ستاره تازه ساخت جزیره کیش است که در حد هتل های 4 ستاره کیش به حساب می آید. گردشگران عزیز تور کیش برای سکنا در کیش حتما هتل شایلی کیش را به عنوان یک هتل تاپ سه ستاره در نظر داشته باشند. این هتل نیز یکی از هتل های خوب و زیبای کیش است که مورد توجه شرکت های مسافرتی قرار گرفته و امکانات خوبی را نیز در اختیار مسافرانش قرار می دهد.اگر قصد سفر به کیش را دارید این هتل مکان مناسبی برای اقامت شما است.

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش

هتل خیام کیش

هتل خیام کیش

هتل یک ستاره خیام کیش یک هتل ویلایی است که آماده پذیرایی از مهمانان تور کیش می باشد. این هتل نزدیک به اسکله تفریحی و ساحل می باشد که همین امر موجب شده است که مسافران تور کیش که علاقه ی زیادی به ساحل دارند این هتل را انتخاب می کنند. از طرفی این هتل به بازار مریم و ونوس هم نزدیک است. با انتخاب تور کیش امکان اقامت در این هتل برای شما گردشگران تور کیش فراهم می شود.

هتل خیام کیش

پذیرش هتل خیام کیش

قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش

یکی ار هیجانی ترین تفریحاتی که به تازگی در کیش افتتاح شده است قلعه وحشت کیش است. بر طبق نظرات مهمانان تور کیشکه به این قلعه رفتند و ترس و هیجان را تجربه کرده اند این قلعه وحشت نسبت به قلعه وحشت های دیگر جذاب تر و مورد تائید تر بوده است. البته زیاد هم جالب نیست که ما تمامی اتفاقاتی که در قلعه وحشت رخ می دهد را برای شما مسافران تور کیش بازگو کنیم زیرا که هیجانش را از دست می دهد. اما ابتدا که وارد می شوید با یک مکان کاملا تاریک و ترسناک مواجه می شوید که همین باعث می شود بسیاری از گردشگران تور کیش از بازدید از این مکان انصراف دهند, پس از ورود به قلعه فردی به عنوان لیدر به همراه شما می آید که توصیه می شود به حرف هایش گوش کنید, بعد از توضیحات لیدر و رد کردن مسیر ورود افرادی با اره برقی به دنبال شما می افتند که شما باید سعی کنید تا مسیر خروجی را پیدا کنید و از دستشان رها شوید, با دقت مسیر خروج را پیدا کنید زیرا اگر اشتباه بروید نجات پیدا کردنتان کار آسانی نیست. در این قلعه از شما عکس هم گرفته می شود که به خواسته خودتان از تعداد عکس هایی که خوشتان آمده را می توانید دریافت کنید. 

قیمت قلعه وحشت نسبت به دیگر تفریحات در کیش مناسب تر است به همین دلیل تمامی گردشگران تور کیش این تفریح را انتخاب می کنند و صف های طولانی دارد. اگر قصد سفر به کیش را دارید با تور کیش همراه شوید و از این تفریح پر از هیجان بازدید کنید و سفر خود را پر از خاطره کنید.

قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش