فستیوال خرید دبی

 

 

فستیوال خرید دبی برای اولین بار در سال 1996 توسط دولت دبی و به عنوان یک رویداد بزرگ در خرده فروشی و ترویج تجارت در دبی برقرار گردید که از آن سال روز به روز رشد قابل توجهی را داشته است و هر ساله به شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان تور دبی مهر 95 اضافه گردیده است به طوریکه در حال حاضر میلیونها نفر از این برنامه و فستیوال بازدید میکنند و میتوان گفت این جشتواره بهترین زمان خرید در دبی بشمار می آید .در  جشنواره دبی بازدیدکنندگان می توانند محصولات برترین برندها و کارخانه های مختلف دنیا را در این نمایشگاه با ارزانترین قیمت تهیه نمایند زیرا شعار دولت دبی بر اساس هدف واردات و فروش بدون مالیات و سعی در جذب بازدیدکنندگان تور دبی و ورود فروشندگان به این منطقه تجاری را دارد . در طول یک ماه جشنواره خرید علاوه بر خرید محصولات ارزان تا 75% تخفیف از فروشگاههای معتبر میتوانید از برنامه های سرگرم کننده این جشنواره مانند موسیقی ، آتش بازی ، اجراهای شبانه ، نمایش فیلم و تئاتر ، اجراهای خیابانی انواع نمایشکاههای گل و محصولات جانبی ، تورهای گردشگری و صدها برنامه تفریحی دیگر نیز در تور دبی تعطیلات مهر 95 استفاده نمائید .

 

مرکز خرید صحاری سنتر دبی

مرکز خرید صحاری سنتر دبی یکی از مراکز خرید مهم دبی است که در بزرگراه شلرجه واقع شده و یکی از پر طرفدار ترین و بزرگ ترین بازارهای دبی محسوب می گردد . این مرکز خرید با شکوه در سال 2002 افتتاح شده و علاوه بر مرکز خرید ، 9 رستوران ، 10 کافی شاپ ، امکانات تفریحی و سرگرم کننده ای چون سینما ، شهر بازی و ... در صحاری سنتر وجود دارد . مرکز خرید صحاری سنتر شامل غرفه های فروش لوازم ورزشی ، مد و لباس ، کالاهای ورزشی ، لوازم آرایش ، جواهرات ، کتاب ، مبلمان ، لوازم الکترونیکی ، عینک آفتابی ، ساعت و... می باشد . از دیگر ویژگی های ممتاز این مرکز خرید مجهز برای گردشگران تور دبی می توان به بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده امارات اشاره داشت که از 21 وسیله تفریحی مهیج تشکیل یافته است . وجود بالابر و آسانسورهای مجهز ، تهویه استاندارد و سرویس های بهداشتی مجهز نیز از عواملی است که بر محبوبیت صحاری سنتر دبی نزد مسافران تور لحظه آخری دبی افزوده است .

 

ساعات کاری این مرکز در تور دبی تعطیلات مرداد 95 خرید هر روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب و جمعه ها 1 ظهر الی 12 شب می باشد.

 

 

هتل هبتور گرند دبی

 

هتل هبتور گرند دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی واقع در ساحل جمیرا می باشد که تفریحگاهی زیبا و مجلل در کنار ساحل خلیج همیشگی فارس می باشد.این هتل و تفریحگاه لوکس، چشم انداز زیبایی به دریا و باغ دارد و فاصله آن از فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه است. هتل هبتور گرند دارای 446 اتاق و سوئیت لوکس و بزرگ در 14 تیپ مختلف است که به مبلمان زیبا، حمام بزرگ، اینترنت، گاوصندوق و سیستم تهویه مطبوع مجهز است. مهمانان تور دبی می توانند در 18 رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی، تایلندی، سنتی لبنان و... را بچشند.همچنین برخی رستوران های هتل ویژه سرو غذاهای محلی خاص است. مثلاً رستوران شاه جهان مخصوص سرو غذاهای هندی است و در رستوران لوچیانو غذاهای ایتالیایی ارائه می شود.مهمانان تور لحظه آخری دبی نیز می توانند به انواع ورزش های آبی از قبیل بادسواری، اسکی روی آب، جت اسکی و غواصی بپردازند. از این هتل با 10 دقیقه رانندگی می توان به وایلد وادی (Wild Wadi) بزرگترین پارک آبی دبی در تور دبی تعطیلات تابستان 95  رسید. ضمناً فاصله هتل از مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) که یکی از بزرگترین مجتمع های تفریحی، تجاری خاورمیانه محسوب می شود، با ماشین 10 دقیقه است. 

امکانات هتل هبتور گرند دبی در تور دبی تعطیلات شهریور 95 شامل:

ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، والیبال ساحلی , مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار ، سکوی شیرجه ، امکانت غواصی و ساحل اختصاصی ,ارائه خدمات نگهداری از اطفال و همچنین داشتن فروشگاه های متعدد ,اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل و ....

 

 

هتل مینا سلام دبی

هتل مینا سلام دبی، در منطقه مدینه الجمیرا  و در زمینی به مساحت چهل هکتار در سال  ۲۰۰۳ بنا شده و تمام امکانات و وسایل یک اقامت اشرافی را در کاخی مجلل به همراه دسترسی فوق العاده به پارک آبی وایلد وادی در مجاورت خود برای تمامی سنین برای مسافران تور دبی 95  فراهم می سازد. هتل ۵ ستاره مینا سلام دبی ، هتل زیبا ، رویایی ، مجلل و خیره کننده ، که برگرفته از نام پری زیبای افسانه های عرب است با طراحی منحصر بفرد ، کاخهای سلاطین کهن عرب و مصر باستان را در نظرها تداعی می سازد . فضای سنتی و تاریخی هتل مینا سلام یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین فضاهای هتل های ۵ ستاره دبی را ارائه می دهد. این هتل دارای هتلداری حرفه ایست و از بالاترین استانداردهای هتلداری در سطح جهان تبعیت می کند .امکانت بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل مینا سلام اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور دبی مهیا می سازد.هتل مینا سلام مانند جواهراتی در قلب مدینه جمیرا می درخشد و هتلی سنتی ولی مدرن را تشکیل می دهد و به گفته جهانگردان حرفه ای یکی از لوکسترین هتلهای جهان در تور دبی مرداد 95 می باشد.

 

 

 

ساحل سورین پوکت تایلند

ساحل سورین پوکت تایلند

یکی از جاذبه های گردشگری پوکت ساحل سورین می باشد که در میان درختان نارگیل چشم انداز گرمسیری سورین بسیار زیبا و آرامش بخش است و شن و ماسه سفید دریای آبی آرام و هوایی آفتابی مناسب برای آفتاب گرفتن است. این منطقه در سواحل غرب جزیره پوکت قرار دارد و در طول ساحل رستوران ها و هتل های زیادی در تور تایلند پاییز 95  وجود دارد. این ساحل در کنار کوه قرار دارد و نسبت به سواحل دیگر عمیق تر است و همچنین در این ساحل سنگ ها و امواج فراوانی وجود دارد که مناسب برای موج سواری در تور لحظه آخری تایلند است. این ساحل که در فاصله 26 کیلومتری شهر پوکت قرار دارد , از اوایل نوامبر تا آوریل آب آرام و مناسب برای شنا و قواصی می باشد .تفریحات این ساحل بسیار جذاب است و امکان آفتاب گرفتن ,شنا ,قواصی ,جت اسکی و همچنین دارای چند مرکز آب گرم است که خدمات ماساژ تایلندی را ارائه می دهند.کل منطقه مملو از هتل ها  فروشگاه ها و رستوران هاست که دارای غذاهای تایلندی و دریایی منحصر به فردی در تور تایلند تعطیلات پاییز 95 هستند.

ساحل سورین پوکت تایلند

 

ساحل سورین پوکت تایلند