مرکز خرید ویزما آرتیا مالزی

 

 

مرکز خرید ویزما آرتیا مالزی

اگر به دنبال یک مرکز خرید کامل با تمامی امکانات هستید. پیشنهاد می کنم سری به مرکز  Wisma Artia  بزنید این مرکز خرید چند طبقه ایی دارای انواع برندهای معروف لباس برای شیک پوشان،بهترین رستوران ها با انواع غذاهای محلی و فرنگی و بهترین برندهای طلا و جواهر می باشد که مسافران تور مالزی می توانند به راحتی تمامی خرید خود را در آن انجام دهند.

 

بازار مرکزی مالزی

 

 

بازار مرکزی مالزی

پنجاه سال پیش این بازار میدان تره بار شهر کوالالامپور بوده و امروزه بصورت بنایی کلاسیک با سبکی خاص در آمده و محل فروش صنایع دستی و کارهای هنری است . گردشگران تور مالزی با بازدید از این بازار ، علاوه بر آشنایی با قسمتی از فرهنگ و هنر مالزی تولیدات عرضه شده در این بازار را که جنبه یادبود و سوغاتی دارند با قیمتهای مناسب خریداری نمائید .

 

هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی

 

 

هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی :

این هتل با میهمان نوازی خود پذیرای گردشگران تور مالزی در محیطی مجلل و مدرن میباشد. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ساحل اختصاصی می باشد.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند.این هتل و مرکز تفریحی دارای 90 اتاق می باشد.این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد.هتل دارای کتابخانه می باشد.و گردشگران تور مالزی می توانند در باغ این هتل استراحت کنند.میهمانان میتوانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، تنیس، ماهیگیری شرکت کنند. 

 

هتل بریتیش هاوس تفلیس گرجستان

 

 

هتل بریتیش هاوس تفلیس گرجستان

 

هتل بریتیش هاوس از هتل های 4 ستاره گرجستان است که در مرکز شهر تفلیس ساخته شده است. گرجستان مسافران تور گرجستان می توانند از این هتل پیاده و یا از طریق اتوبوس و تاکسی به مراکز تفریحی دسترسی پیدا کنید.امکانات هتل بریتیش هاوس تفلیس گرجستان شامل : اینترنت، تاکسی سرویس, تلفن, تلویزیون, تهویه مطبوع کامل‌, حمل و نقل , خدمات لباس‌شویی ‌و خشکشویی, رستوران, سرویس فرنگی, صندوق امانات, ماهواره و ... می باشد .

 

تور لحظه آخری گرجستان

هتل او. گالگر گرجستان

 

هتل او. گالگر گرجستان

 

هتل 4 ستاره او. گالگر در شهر باتومی گرجستان بنا شده است و دارای خدمات و امکانات بسیار بالایی می باشد. موقعیت جغرافیایی هتل بسیار خوب و کلیه اتاق های هتل دارای امکانات رفاهی و بهداشتی می باشند.از امکانات خود هتل هم می توان به حمام آفتاب، نگهداری از اطفال، اتاق جلسه، کتابخانه، ترانسفر فرودگاهی و یک باغ بسیار زیبا جهت استراحت مسافران تور گرجستان اشاره کرد. 

 

 

 

 

تور لحظه آخری گرجستان